Sıfır Atık Yarışmasında Başarılı Olan Öğrencilere Gezi Ödülü
BAYBURT ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ ÇEVRE KULÜBÜ TARAFINDAN DÜZENLENEN SIFIR ATIK YARIŞMASI'NDA BAŞARILI OLAN ÖĞRENCİLER İÇİN TRABZON'A GÜNÜBİRLİK GEZİ DÜZENLENDİ
Bayburt Anadolu İmam Hatip Lisesi Çevre Kulübü tarafından düzenlenen Sıfır Atık Yarışması'nda başarılı olan öğrenciler için Trabzon'a günübirlik gezi düzenlendi.
Geziye katılan öğrenciler, Trabzon'un tarihi ve doğal güzellikleri arasında yer alan Sümela Manastırı, Uzungöl ve Sultan Murat Yaylası'nı gezdi.
Geziyle, öğrencilerin çevre bilincinin desteklenmesi ve tarihi ile doğal değerlere yönelik farkındalıklarının artırılması amaçlandı.
Okul idaresi ve öğretmenlerin eşlik ettiği gezide öğrenciler, yıl boyunca yürüttükleri çalışmaların ardından sosyal ve eğitici bir gün geçirdi.



HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.